Onze nota’s worden verzorgd door Famed
Omdat wij in onze praktijk liever met u dan met onze financiële administratie bezig zijn, hebben wij al onze vorderingen op patiënten overgedragen (gecedeerd) aan Fa-med B.V. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en innen van declaraties.
Wat betekent dit voor u:
De nota voor de behandeling of verrichting ontvangt u van Fa-med. De nota wordt eerst gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar. Indien de rekening niet of deels door uw zorgverzekeraar wordt vergoed, dan ontvangt u van fa-med een nota.
De hoogte van de vergoeding is afhankelijk van uw zorgverzekeraar en de soort polis. We adviseren u uw zorgverzekeringspolis te raadplegen voor de exacte vergoedingen of contact op te nemen met uw zorgverzekeraar.
Heeft u vragen over uw nota, neem dan contact op met Fa-med via telefoonnummer: 0900-0885 (€0,15 per minuut)
U kunt ook terecht op de speciale patiëntenwebsite van Fa-med: http://www.notavanfamed.nl
Voorkom onnodige rente- en incassokosten
Fa-med hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Het is belangrijk dat u zich houdt aan deze betalingstermijn. Fa-med is gerechtigd de nodige maatregelen te nemen om het openstaande bedrag te incasseren. Let op: De betalingstermijn van 30 dagen is bindend, ook wanneer de zorgverzekeraar de nota nog niet aan u heeft vergoed.
Indien u niet in staat bent om uw nota op tijd te betalen, neem dan contact op met Fa-med via telefoonnummer: 0900-0885 (€0,15 per minuut).
bent u niet verzekerd voor de tandarts:
Wanneer u niet verzekerd bent voor de tandarts, verzoeken wij u contant af te rekenen bij de balie. Wij maken geen gebruik van pinapparaat. Wij verwerken uw betaling in ons systeem en u krijgt direct de nota mee.